fe2 MetälmikE
MetälmikE
A
CAUTION: SHAMELESS SELF-PROMOTION ALERT!
My Doom Metal band BUZZARD TOOTH - 535 AD
Recorded & mixed by me.
https://soundcloud.com/mik...
11:20 PM - Jul 28, 2023
Avatar Avatar Avatar
0
3
22
MetälmikE
A
How many flexeril y'all think it'd take to knock out a werewolf?

Cool, that's how many I took.

Night, y'all 🤞🏻🐺
12:08 AM - Feb 24, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
0
4
MetälmikE
A
I don't know what makes this month's Snow Moon so much worse than last month's Wolf Moon but it's fuckin w/me hardcore.

I can literally feel it through the ceiling
🌕🐺
11:20 PM - Feb 23, 2024 (Edited)
Avatar Avatar Avatar
0
1
3
MetälmikE
A
It's 4:20 in Samoa rite now, just sayin.
10:20 PM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
2
4
Read aBannedBook
A
Sometimes I want to take a walk at night alone and see the moon rise over the lake and feel the peace.

But I can't. Women have been murdered in my town while out at night or early morning. And it's not just my town.

It's not safe for women and I'm sick that we have no real freedom.
11:16 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
15
203
MetälmikE
A
I was just 'like' number 69 on a Spout & yeah, it made me giggle 😄
03:44 PM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
1
4
MetälmikE
A
"He'll keep calling me, he'll keep calling me til I come over. He'll make me feel guilty. This is uh... This is ridiculous, ok I'll go, I'll go, I'll go, I'll go, I'll go. What - I'LL GO! Shit!..... AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
01:17 PM - Feb 23, 2024
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
"Ooooh no tears, please. It's a waste of good suffering."
12:56 PM - Feb 23, 2024
0
0
0
MetälmikE
A
I'm lycan this 🐺
SpoutingClassics™️ @SpoutingClassics
Werewolves are always welcome in the booth Mark!! We even have a snack drawer just in case!
12:29 PM - Feb 23, 2024
12:39 PM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
1
7
MetälmikE
A
Going on the list... Along with Melisandre, Sonja, Bex & Purgatori
Derek Croucher @dcroucher
Dwoinan - it's a dwarvish feminine name.
11:52 AM - Feb 23, 2024
11:56 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
1
3
MetälmikE
A
Got a new boo today. No, not a Spoutiboo (got enuffa them already 😜) but a bass boo. And I didn't pay a penny for it. Traded a gun I will never use & was gonna get rid of anyway. Win-win!
Now, to think of a name... 🤔
11:36 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
6
10
MetälmikE
A
This is like if that Blue Oyster shit met that Afghan Kush I had - and they had a baby. And then, meanwhile, that crazy Northern Light stuff I had and the Super Red Espresso Snowflake met and had a baby. And by some miracle, those two babies met and fucked - this would the shit that they birthed.
Drummer Girl @DrummerGirl
OK I won’t screw up the QS chain about not the right time to quit things… and don’t call me Shirley … but I think it was a great week to find a super cool new strain and start smoking it! 😂 Guess I’m the pipe half full kind of person 😉😂
10:05 AM - Feb 23, 2024
11:29 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
6
4
MetälmikE
A
Do you read Sutter Cane?
09:22 AM - Feb 23, 2024
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
OK, so YOU tell him why he can't go. #DogsOfSpoutible
09:15 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
1
13
MetälmikE
A
Looks like I picked the wrong week to quit sniffing glue.
09:06 AM - Feb 23, 2024 (Edited)
Avatar Avatar Avatar
0
0
5
MetälmikE
A
Roxxy Riot.... The fast food drive thru of psychology.
Roxxy Riot: @RoxxyRiot
Yes.. for the 100th time, it's OK to be attracted to all the My Little Ponies.
It's 2024, we're past judging people about it.
08:42 AM - Feb 23, 2024
08:44 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar
0
0
2
MetälmikE
A
thread 2 Threaded Spouts
Coupla things about Full Moon Insomnia...
A) It's not isolated to THE Full Moon. Waxing & waning nites before & after can be hard, too.
B) It can cause vivid, hallucinatory dreams. Like last nite I dreamed I was singing karaoke w/Avery 🤣 I mean, that's nuts right? No way that actually happened 🤔
08:33 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar
0
1
2
MetälmikE
A
I guess 3 hours of sleep is better than nothing right? Guess I'll get up & get the...... Nah.... Nah, Fuck this
08:07 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
0
4
MetälmikE
A
As long as you promise to put it in your purse til tomorrow so I can get some sleep, it's yours lol
Roxxy Riot: @RoxxyRiot
Give it to me? 🖤
01:32 AM - Feb 23, 2024
01:34 AM - Feb 23, 2024
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
Yeah, but what am I gonna do with it?
01:31 AM - Feb 23, 2024
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
Pulling a Roxxy #PullingARoxxy
01:17 AM - Feb 23, 2024 (Edited)
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
Same
Avery @AverybodySpouts
I’m gonna pull a Roxxy and tell everyone I’m going to sleep, but actually just continue to scroll my timeline in bed.

Goodnight ❤️
12:33 AM - Feb 23, 2024
01:06 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
0
4
MetälmikE
A
HUH!
(Guitar solo)
Avery @AverybodySpouts
I believe in a thing called loooovvveee oooo-ooh
12:59 AM - Feb 23, 2024
01:00 AM - Feb 23, 2024
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
We'll be rocking til the sun goes down
Avery @AverybodySpouts
There’s a chance we could make it now.
12:57 AM - Feb 23, 2024
12:58 AM - Feb 23, 2024 (Edited)
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
Just listen to the rhythm of my heart
Avery @AverybodySpouts
I believe in a thing called love
12:54 AM - Feb 23, 2024
12:57 AM - Feb 23, 2024
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
Touching you, God, you're touching meee
Avery @AverybodySpouts
Touching meeeeee-eee-ee
12:49 AM - Feb 23, 2024
12:52 AM - Feb 23, 2024
Avatar
0
1
1
MetälmikE
A
Touching you-ooo-oooo
Goose @Goose
My heart’s in overdrive and you’re behind the steering wheel.
12:46 AM - Feb 23, 2024
12:49 AM - Feb 23, 2024
Avatar
0
0
1
MetälmikE
A
......yeeeeeeaaaaahhhh......
12:39 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar
0
0
2
MetälmikE
A
Geez, I wonder why I got this stuck in my head now? 🤘🏻😂
The Darkness - I Believe In A Thing Called Love (Official Music Video) [HD] - YouTube

Watch the official HD remastered music video for "I Believe In A Thing Called Love" by The Darkness from their 2003 album 'Permission to Land'.Subscribe to t...

12:27 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
0
3
MetälmikE
A
Every. Damn. Time.
12:11 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
0
4
MetälmikE
A
I used to work in cable TV (big surprise right?) & I get the whole "Cut The Cord" thing but what's going on in the image is just ridiculous.
Why would you cut a perfectly good coaxial cable? Especially there. I mean, the fuggin fitting is rite there. Just unscrew it, damn.
12:03 AM - Feb 23, 2024
Avatar Avatar Avatar
0
1
5
loading...