Jean-François “J-F” Claude
A
Par curiosité, y’a-t’il des francophones ou francophiles ici? #FrenchSpout #FrenchSpoutible #FrenchSpoutible Par curiosité, y’a-t’il des francophones ou francophiles ici? #FrenchSpout #FrenchSpoutible
10:13 AM - Feb 11, 2023
Avatar Avatar Avatar
0
0
3
Serge Quinty
A
In response to Jean-François “J-F” Claude.
Bien sûr! Plaisir de faire votre connaissance!
07:22 PM - Feb 12, 2023 (Edited)
0
1
Zazon Zazon
A
In response to Jean-François “J-F” Claude.
I actually studied MANY years ago at Université Laval and a little stint for french language cert at McGill; you can tell by last spout that my language has slipped, mais je me débrouille. J'arête de vous déranger, mais je vous souhaite Bonne Samedi ! Ciao.
11:41 AM - Feb 11, 2023
1
1
Jean-François “J-F” Claude
A
In response to Zazon Zazon.
Aucun dérangement… merci et bonne fin de semaine!
11:52 AM - Feb 11, 2023
0
1
Zazon Zazon
A
In response to Jean-François “J-F” Claude.
I see u are from Ottawa; one of my most fave cities on earth😍 My family+I built a cabin YEARS ago on Lac Corbeau, near Hull, in Notre Dame du Laus, where les galettes à la mélasse and crême glacee d'erable have left indelible memories. Passing thru we'd stay at the Château Frontenac and and and
11:38 AM - Feb 11, 2023
0
1
Zazon Zazon
A
In response to Jean-François “J-F” Claude.
YAY; enfin... j'avais envie de vous chercher, les francophones de #Spoutible mais me sentais depassé et la limite parce-que depuis le 1er fev 😉🐬
mon rythme de sommeil et partout.... de toutes façons, quand je reviens a normal, i'd love connect in both languages. Always thirsty for FRENCH ♩🎶♬
11:08 AM - Feb 11, 2023
0
1
Luc Skywalker
A
In response to Jean-François “J-F” Claude.
Par Toutatis aussi
10:49 AM - Feb 11, 2023
0
1
Dino
A
In response to Jean-François “J-F” Claude.
10:40 AM - Feb 11, 2023
0
1
Nasmia
A
In response to Jean-François “J-F” Claude.
10:27 AM - Feb 11, 2023
0
1
Marie-Josée Martin ♿
A
In response to Jean-François “J-F” Claude.
Oui, il y a des francophones! Et des nouveaux s'ajoutent chaque jour depuis jeudi. Bienvenue sur Spoutible! #francophone
10:15 AM - Feb 11, 2023 (Edited)
0
1

 

{{ notificationModalContent }} {{ promptModalMessage }}